بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد نجات فضای سبز مشهد با آب خاکستری | فضای سبز یاری‌گر منابع آبی آخرین وضعیت خطوط مترو از زبان شهردار مشهد | با تکمیل خطوط متروی مشهد، سرویس‌دهی به زائرانی که با قطار، هواپیما و اتوبوس وارد مشهد می‌شوند، امکان‌پذیر می‌شود ترافیک سنگین در بزرگراه امام‌علی(ع)، میدان امام‌خمینی(ره) و خیابان شیرازی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای ۴ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط «پاک» قرار دارد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۰۳۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۸ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | برقراری تخفیفات نقدی ۲۲ درصدی عوارض پرداخت و پایان کار شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از اسراف برق در محله پورسینای مشهد + پاسخ برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد تأمین ۱۰۰ لیتربرثانیه آب موردنیاز فضای سبز مناطق غربی مشهد در یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | تقدیر شورا از عملکرد شهرداری مشهد در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری درباره کوچه تاریخی «وحدت» مشهد | عبور از تاریخ کوچه شرکت «کانتور» ترافیک سنگین در اطراف میدان آزادی و بزرگراه شهید چراغچی | سرعت بالا، جان راکب موتورسیکلت را گرفت (۱۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تشییع باشکوه پیکر شهدای مدافع امنیت و مرزبانی| «نه» قاطع مردم مشهد به اغتشاش‌گران+ عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۳۵۵۳۷
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
  • ۱
تشییع باشکوه پیکر شهدای مدافع امنیت و مرزبانی| «نه» قاطع مردم مشهد به اغتشاش‌گران+ عکس و فیلم
مراسم تشییع پیکر مطهر دانشجوی بسیجی شهید دانیال رضازاده و شهید حسین زینال زاده و شهید رضوانی از نیروهای مرزبانی در مشهد و با حضور با شکوه مردم شهید پرور این شهر برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عصر امروز در مراسمی با حضور پرشور مردم شهید پرور مشهد در محل تقاطع بولوار شهید قرنی و بولوار مجد، با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد و پس از آن، مداحان به مرثیه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت(ع) پرداختند.

اینجا ببینید:

پدر شهید رضازاده: همه جوانان «دانیال» هستند

پدر شهید رضازاده که در کنار جمعیت تشییع کنندگان در این مراسم حضور داشت تاکید کرد: همه جوانان ایران، شبیه «دانیال رضازاده» هستند. دشمنان باید غیرت این جوانان را به چشم خود ببینند. این جوانان دنیا را تکان می دهند.

مراسم امروز نه به اغتشاش‌گران است

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون زیارت استانداری خراسان رضوی در سخنانی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مدافعان امنیت، از حضور آحاد مردم در این مراسم قدردانی کرد و گفت: عنوان این مراسم تشییع پیکر شهدا است. اما در حقیقت، مبارزه با دشمن است و بیانگر پیام روشن مردم به استکبار جهانی است.

وی افزود: این اجتماع باشکوه در حقیقت «نه» به اغتشاش‌گران، منافقان و کسانی است که مردم را نادیده می‌گیرند.

گنابادی نژاد خاطرنشان کرد: «دشمنی استکبار جهانی با ملت ما مربوط به انقلاب اسلامی نیست. این دشمنی در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ آغاز شد و هر زمان که مردم ایران خواستند اعلام کنند مستقل هستند، آمریکا و استکبار جهانی در مقابل ما ایستاده است.»

 
شهدای مدافع امنیت و مرزبانی تشییع باشکوه 

این مقام استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: ما هزینه‌های زیادی در این راه پرداخت کرده‌ایم. بیش از ۱۷هزار شهید ترور، بیش از ۲۰۰ هزار شهید دوران دفع مقدس و بیش از ۶۰ هزار شهید انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم، همه به خاطر این ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند که دست آمریکا و ایادی استکبار از ایران و مردم ایران کوتاه شود.

معاون استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز حل مشکلات مردم اولویت مسئولان نظام است و حساب مردم از اغتشاشگران جدا است. ما خادم مردم هستیم و نوکر مردم هستیم. اما در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

تشییع پیکر مطهر شهیدان به سمت حرم مطهر رضوی

در ادامه مراسم، پیکر مطهر شهیدان در کنار خیل عظیم مردم به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

اجتماع عظیم مردم مشهد در تشییع پیکر ۳شهید حافظ امنیت و مرزبانی

آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت و مرزبانی + فیلم

همچنین نماز بر پیکر شهدای مدافع حرم و امنیت  «شهید رضا رضوانی، شهید حسین زینال زاده و شهید دانیال رضازاده» در حرم رضوی به امامت آیت الله علم الهدی و مردم شهید پرور مشهد اقامه شد.

 
 
تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع امنیت و مرزبانی در مشهد
 
حضور پرشور مردم مشهد در تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت و مرزبانی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
ویدیو آخری واقعا تاثیرگذار و زیبا بود. ممنون که اینگونه گزارش گرفتید و موسیقی هم مناسب همین حماسه بود. من نزدیک بیست بار این ویدیو را دیدم و برای دیگران ارسال کردم
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->